ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Η Χημεία στο καβαλέτο - Ειδήσεις - νέα - Το Βήμα Online

Ο Σύλλογος Marathon Art Festival διοργανώνει το 1ο Συμπόσιο Ζωγραφικής και είναι η αρχή για μια Νέα εικαστική και καλλιτεχνική παρουσίαση.
Θεματολόγιο του Συμποσίου: “Μαραθώνας, φως και χρώμα στην Ιστορία”

Στόχος του Συμποσίου είναι η προώθηση και προβολή των Εικαστικών Τεχνών από νέους καλλιτέχνες, η ανάπτυξη και καλλιέργεια Εικαστικού διαλόγου μεταξύ των καλλιτεχνών όπως και η ανάπτυξη και εδραίωση καλλιτεχνικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων.

Για την πραγματοποίηση του από κάθε πλευρά αξιόλογου συμποσίου ζωγραφικής, καθοριστική είναι η στήριξη και συμβολή της Γενική διευθύντρια κλασικών και Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Ανατολικής Αττικής κας. Ανδρίκου Ελένη, και των Αρχαιολόγων μας κας. Ειρήνη Χαριτάκη και κας. Βασιλική Σκαράκη.

Οι καλλιτέχνες θα δημιουργούν ζωντανά στις 14 και 15 Μαΐου στους Αρχαιολογικούς χώρους του Μαραθώνα, Ραμνούντα και Μπρεξίζα. Κατόπιν, τα έργα τους θα παρουσιαστούν από 22 έως και τις 30 Μαΐου στο Μεσοελλαδικό νεκροταφείο του Βρανά στο Αρχαιολογικό Μουσείου Μαραθώνα.

Λίγη ιστορία των αρχαιολογικών χώρων.

Ραμονούντα, ο λατρευτικός χώρος της αδυσώπητα εκδικητικής θεάς Νέμεσης, που ήταν και ο σημαντικότερος λατρευτικός χώρος της θεάς στην αρχαία Ελλάδα.
Ο Ραμνούντας είναι από τους καλύτερα διατηρημένους αρχαιολογικούς χώρους, όπου ο επισκέπτης μπορεί να διαπιστώσει τη δομή λειτουργίας ενός αττικού δήμου. Ο δήμος αυτός ήταν στρατηγικά σημαντικός για τις θαλάσσιες διαδρομές και ενισχυόταν αμυντικά με αθηναϊκή φρουρά των εφήβων (νέων ανδρών), οι οποίοι υπηρετούσαν εκεί κατά το 2ο έτος της θητείας τους.
Η οχυρωμένη ακρόπολη του Ραμνούντα δεσπόζει πάνω από τα δύο μικρά λιμάνια που βρίσκονται και από τις δύο πλευρές του χώρου, ο οποίος είναι φραγμένος ως επάνω, εκτενώς, από την αρχαιότητα και στα οποία λιμανάκια εισάγονταν σιτηρά για την Αθήνα κατά τη διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου.

Μπρεξίζα, το Ιερό των Αιγυπτίων Θεών είναι αρχαίο ιερό και χώρος αρχαιολογικού ενδιαφέροντος που βρίσκεται δίπλα στο Μικρό Έλος της Μπρεξίζας, στη σημερινή Νέα Μάκρη. Θεωρείται ότι χτίστηκε από τον Ηρώδη τον Αττικό περίπου το 160. Ο Ηρώδης επέλεξε τον Μαραθώνα για την ίδρυση του ιερού γιατί ήταν ο τόπος καταγωγής και διαμονής του. Πιθανόν το συγκρότημα να βρισκόταν μέσα στα όρια του κτήματος που κατείχε στην περιοχή.